Rozvrh cvičení v tělocvičně sokolovny

             ve cvičebním roce 2022-2023   

   ……………………………………………………………………………………

1. děti od 2-6 let                                pondělí 16,45-18,00 – první cvičení je v pondělí 3.10.

Oblíbené cvičení dětí; pod vedením cvičitelky a dohledu svých rodičů si děti procvičují obratnost, pohyblivost, pohybovou koordinaci.  Cvičitelky: Lucka a Verča

2. žáci od 6-13 let                              úterý 16,30 – 17,30 – první cvičení je v úterý 4.10.

Cvičení zaměřené na pohybovou všestrannost, obratnost, fyzickou kondici, cvičení na nářadí, sportovní a míčové hry. Pestrý program cvičení je vhodný pro všechny chlapce, je i vhodným doplňkem pro mladé sportovce ve florbalu, kopané, plavání či dalších sportech.

Cvičitel: Ing. Jan Svoboda   

3. žačky od 6-14 let                           středa 16,30 – 17,45 – první cvičení ve středu 24.09.

Cvičení je zaměřeno na pohybovou koordinaci, obratnost, fyzickou kondici, posilování s cílem zpevnění postavy a správného držení těla, základy aerobiku a jogy, míčové hry, cvičení na sportovním nářadí a se sportovním náčiním-stuhy, kužely, obruče, švihadla. Cvičí se ve 3 družstvech, s rozdělením na mladší a starší žačky.

cvičitelky: Ing. Matoušková L., Ťoupková Lenka, PhDr. Hlavatá Šárka

4. kondiční cvičení ženy                   středa 18,00-19,30 – první cvičení je ve středu 24.09. 

Cvičení s využitím osvědčených metod jogy zaměřené na nácvik správného dýchání a techniky, cvičení známé pod názvem DNS (dynamicko-neuromuskulární stabilizace).  Cvičení přispívá nejen ke zlepšení fyzické kondice, zpevnění svalů a postavy, pohyblivosti kloubů ale i psychické pohody.cvičitelka: Ing. Matoušková L.

5. aerobik ženy, dívky                       úterý, čtvrtek 19,30-20,30 – první cvičení 4.10.

Stepaerobik (úterý), kondiční aerobik (čtvrtek). Posilování, strečink pro zvýšení fyzické kondice, zpevňování a tvarování postavy

cvičitelka: Petráková Marie

6. pilates ženy                                    neděle 9,00-10,00, cvičí se od září                                     

Zlepšení fyzické kondice, zpevnění celého těla. Cvičitelka: Žaneta   

7. badminton                                    středa 19,30-20,30                  

vedoucí: Jana Nováková

8. stolní tenis muži                           pondělí, pátek 18,00-20,00 + (sobota-zápasy)

    Žactvo (školní družina)               pondělí 14,15-15,45

vedoucí: Ing. Jiří Kovář, Jiří Kovář st.                                         

9. fotbal-zimní treninky v tělocvičně

 muži                                                úterý, čtvrtek 18,00-19,15, žáci čtvrtek 16,30-17,45                                                                                    

 vedoucí: Ing. Tomáš Žid

10. volejbal ženy, muži od 18let      neděle 16,00-17,45, středa 20,30-21,30.

vedoucí: Petr Odehnal

Zlenivět a přestat se pravidelně hýbat je ta nejpohodlnější věc a většina dospělých, ale i mládeže, se musí v dnešní době k pravidelnému a zejména cílenému pohybu, který dělá dobře nejen tělu, ale i hlavě, hodně přemlouvat. Proto nabízíme možnost pravidelného, různorodého cvičení a zveme mládež i dospělé s nastávajícím podzimem do tělocvičny, stačí si pouze zajistit vhodnou obuv do tělocvičny (tenisky, sálovky či pro žačky cvičky „jarmilky“) a pevnou vůli k pravidelnému cvičení.