Hlavní menu

» úvodní stránka » kopaná » badminton » stolní tenis » aerobik

Hledej na internetu

Návštěvnost

Návštìvnost webu

Zajímavé odkazy

www.seznam.cz
Integrovaný dopravní systém jihomoravského kraje
Jízdní řády

TJ Sokol Bořitov

» z dění » historie sokola » akce » fotky » obec Bořitov » počasí » kontakty

Aktualizace:

01.10.2018
Rozvrh cvičení 2018-2019

25.04.2018
Cyklozavody 2018

23.01.2018
Update sekce badmintonu

16.01.2018
Akce TJ Sokol v 1Q/2018

09.10.2017
Update sekce badmintonu

26.09.2017
Rozvrh cvičení, oslava založení sokola

07.06.2017
Cyklozávody 2017 - výsledky

25.04.2017
Cyklozávody 2017

13.01.2017
Akce TJ Sokol v 1Q/2017

Vítejte na oficiálních stránkách TJ Sokol Bořitov



Aktualizace:

Rozvrh cvičení 2018-2019


Stručný přehled


Pozn.: Informace pro aktualizaci stránek jsou dodávány jednotlivými oddíly nebo vedením Sokola



Rozvrh cvičení v tělocvičně sokolovny ve cvičebním roce 2018- 2019.


Cvičení všech složek začíná od 2.říjnového týdne (od 8.10.2018).
Důvodem pozdějšího zahájení cvičení je probíhající oprava podlahy v sále i přísálí sokolovny, která mohla být zahájena koncem září až po srpnovém potvrzení přidělení finanční dotace . Odměnou všem cvičícím bude čistá a bezpečnější podlaha odpovídající současným potřebám. Obracíme se na všechny cvičící a také rodiče cvičících dětí aby si zajistili odpovídající obuv do tělocvičny, podmínkou pro udržení čistoty a kvality nového povrchu podlahy je nutnost přezouvání na cvičení. Nejvhodnější obuv jsou „sálovky“, pro děti- dívky cvičky „jarmilky“


1. děti od 2-6 letpondělí 16:30 - 17:30
Oblíbené cvičení dětí, děti pod vedením cvičitelky a dohledu svých rodičů si procvičují obratnost, pohyblivost, pohybovou koordinaci.
Cvičitelka:Šárka Marečková

2. žáci od 6-13 letúterý 16:15 - 17:30
Cvičení zaměřené na pohybovou všestrannost,obratnost, fyzickou kondici, cvičení na nářadí, sportovní a míčové hry. Pestrý program cvičení je vhodný pro všechny chlapce, je i vhodným doplňkem pro specializované mladé sportovce v kopané, florbalu, plavání či dalších sportech.
Cvičitelé: Honza Svoboda, Kuba Machorek

3. žačky od 6-13 letsředa 16:15 - 17:45
Cvičení je zaměřeno na pohybovou všestrannost,obratnost,fyzickou kondici, koordinaci, posilování s cílem zpevnění a narovnání postavy, základy aerobiku, cvičení na sportovním nářadí a s náčiním-stuhy,kužely,míčové hry.Cvičí se ve 2 družstvech, mladší a starší žačky.
Cvičitelky:Ing.Matoušková L.,Lenka Ťoupková, PhDr. Šárka Hlavatá

4. Kondiční cvičení ženystředa 18:00 - 19:20
Zdravotně-kondiční cvičení zaměřené na posílení svalů, zlepšení pohyblivosti kloubů, zpevňování postavy. Cvičení při hudbě s využitím osvědčených metod power-joga, kalanetika, pilates, základní aerobik, posilování a strečink přispívá nejen ke zlepšení fyzické, ale i psychické pohody.
Cvičitelky: ing.Matoušková L.

5. Aerobikúterý a čtvrtek 19:30 - 20:45
Stepaerobik ( úterý), kondiční aerobik ( čtvrtek). Posilování, protahovací cviky,strečink pro zvýšení fyzické kondici , zpevňování a tvarování postavy.
Cvičitelka: Marie Petráková

6. badmintonstředa 19:30 - 21:00
Vedoucí: Jana Nováková

7. stolní tenis mužipondělí, pátek 18:00 - 20:00 (+ sobota - zápasy)
žácipondělí 14:15 - 15:45
Vedoucí: ing. Jiří Kovář, Jiří Kovář st.

8. fotbal-zimní treninky - mužiúterý, čtvrtek 18:00 - 19:30
žácičtvrtek 16:00 - 17:00
Vedoucí: Alois Ťoupek, Ing.Tomáš Žid

9. volejbalnedělě 16:00 - 18:00
Vedoucí: Petr Odehnal

ZVEME VŠECHNY KDO MÁ ZÁJEM O CVIČENÍ, POHYB, ZLEPŠENÍ FYZIČKY A KONDICE PRO SVOJE ZDRAVÍ
Případné další informace podají cvičitelé a vedoucí v jednotlivých cvičeních


webmaster: ®DavidS ©2007
Přidat k oblíbeným
Optimalizováno pro rozlišení 1280 x 1024